Wysyłka i dostawa

W solarhurt.pl dbamy o to, aby Twoje zamówienia zostały dostarczone bezpiecznie i na czas. Oferujemy różne opcje wysyłki, aby spełnić Twoje potrzeby, niezależnie od tego, czy znajdujesz się w Niemczech, czy w innym kraju europejskim.

Metody wysyłki

  1. Standardowa wysyłka
    • Spedytorzy: DHL, FedEx
    • Czas dostawy: Zazwyczaj 1-3 dni robocze na terenie Polski
    • Koszty: 22,99 zł za akcesoria, falowniki bezpłatnie
  2. Wysyłka palet
    • Spedytor: Raben Group, Geodis
    • Czas dostawy: Zazwyczaj 2–5 dni roboczych na terenie Polski
    • Koszty: od 130 zł  za paletę; dokładne koszty zależą od wagi i miejsca docelowego.

Przegląd wysyłek

Sposób wysyłkiPrzewoźnikCzas dostawyKosten
Standardowa wysyłkaDHL, FedEx2-5 dni roboczych 22,99 zł za akcesoria, falowniki bezpłatnie
Wysyłka paletRaben Group2-5 dni roboczychod 130 zł  za paletę

Uwaga: Koszty wysyłki większych artykułów i palet mogą się różnić; prosimy o kontakt w celu uzyskania indywidualnej wyceny.

Ważne informacje

  • Wszystkie przesyłki są w pełni ubezpieczone.
  • W przypadku przesyłek międzynarodowych prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji na temat konkretnych stawek i terminów dostaw.
  • Podane terminy dostawy są szacunkowe i mogą się różnić w zależności od lokalizacji i innych czynników.

Bezpieczne pakowanie i obsługa

Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby Państwa moduły słoneczne dotarły do Państwa w idealnym stanie. Każdy moduł jest starannie pakowany w wytrzymałe materiały opakowaniowe. Do wysyłki paletowej używamy wysokiej jakości palet i zabezpieczamy moduły pasami, aby zapobiec przemieszczaniu się podczas transportu.

Nasi spedytorzy są ekspertami w zakresie transportu dużych i delikatnych przedmiotów i przestrzegają rygorystycznych norm bezpieczeństwa. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, więc możesz być spokojny.

Śledzenie przesyłki

Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mailem numer przesyłki. Za pomocą tego numeru mogą Państwo śledzić postęp dostawy na stronie internetowej danego przewoźnika.

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mailem numer przesyłki. Za pomocą tego numeru mogą Państwo śledzić postęp dostawy na stronie internetowej przewoźnika.
Co się stanie, jeśli moja dostawa się opóźni?

Staramy się dotrzymywać szacowanych terminów dostaw, ale z różnych powodów mogą wystąpić opóźnienia. W przypadku opóźnienia poinformujemy Państwa o tym i jak najszybciej przekażemy aktualne informacje.

Czy oferujecie wysyłkę do [określonego kraju]?
W przypadku dostaw międzynarodowych prosimy o kontakt w celu ustalenia dostępności i stawek.

Skontaktuj się z nami

W przypadku pytań dotyczących wysyłki lub pomocy przy składaniu zamówienia prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem Kontakt.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website